Sorry za zasmiecanie tagu,…

Sorry za zasmiecanie tagu, ale nie lubie naganiaczy, a z czasem na tagu bedzie coraz wiecej amatorow (a w jego postach mam bloka). Amelek w koncu sie przyznal, ze nigdy nie sprzedal nikomu krypto co dobrze widac po tym na jakie kojny nagania:

Bit money – wolumen ok 1500$, czyli 50x lub mniej od wolumenu dascoina,

Cóż mozna rzec, jesli jestes nowy na tagu wniosek z wpisu – taka G-walute ciezko uplynnic, spread moze byc rozjechany, jeden hodler z projektu moze udupic cene w 5 min, trzymac sie z dala od A., ktory blokuje konstruktywna krytyke
#kryptowaluty #bitcoin